Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já a poprvé

Poprvé jsem slyšela, že kámošky Lucky matka jednou měsíčně krvácí! Bože, jak já obrečela, že jí umírá maminka

Asi čekáte, že Vám tu vyklopím své Poprvé … no, ani nápad! Vždyť ještě v sedmnácti jsem chodila krmit do krmelce zvířátka s prvním sněhem, aby měla co papat a tak poprvé s věrnou kamarádkou Ájou, jsme slyšely: jsou to lesby! Co je to lesba? Nikdo nám nic takového nevysvětlil!

Poprvé jsem slyšela, že kámošky Lucky matka jednou měsíčně krvácí! Bože, jak já obrečela, že jí umírá maminka!

Poprvé jsem viděla nějaký gumový pytlík, co si navléká tatínek mé druhé kamarádky na pinďoura. Prý asi také krvácí! Má jich plný šuplík v ložnici. Zde pláču podruhé! Umírá i starý Milan!

Poprvé slyším od své mladší sestry: Ty jsi kráva! Nováková menstruuje a Vonásek šuká!

Hledám v encyklopedii – mám takovou krásnou černou s létajícím balónem… macerace, mafián, magi, medvídek… šnek, šprt, šrám… Nic! Poprvé se musím zeptat maminky na význam těch slov.

Poprvé vidím mamku úplně rudou!

Poprvé se líbám! Fuj to je hnusný!

Poprvé zamilovaná! To líbání není tak hnusný!

Poprvé se vdávám a mám poprvé prsa trojky! No vždyť jsem poprvé těhotná! Poprvé mi nedělá problém prozvracet den i noc, dokonce mi to začíná i chutnat! Poprvé smrkám rýži z nosu! No, kecala jsem, asi mi to zas tak nechutná!

Poprvé vidím své dítě! No, takovej rudej králík s červenou hlavou a hubenýma dlouhýma nohama! To je fakt moje? Tý brďo, vlastně jsem si ho tak představovala! Poprvé mám každý den strach o něčí život! Poprvé je ze mě noční pták s odsávačkou u kozy a oteklýma očima! Poprvé vím, že už vždycky budu maminkou!

Poprvé rodím holčičku! Poprvé vidím, jak mohou být děti jak přes kopírák. Malý satan je tady a poprvé si říkám, že je ze mě šílená matka na pokraji zhroucení.

Poprvé rozvedená, poprvé opuštěná, poprvé prázdná, poprvé na dně tak hluboko, že se nejde vyškrábat…. Poprvé úplně samostatná!

Po všech těch smutných poprvé, poprvé zjišťuji, že jsem již po milionté šťastná! Tolik malých a krásných radostí poprvé a podruhé a potřetí ….

 

Autor: Kateřina Oraná | čtvrtek 26.5.2016 19:02 | karma článku: 22,96 | přečteno: 1113x
  • Další články autora

Kateřina Oraná

MALÝ TRUCKER

Nakrucuji se jak káča, aby se jazyk dostal na to jediné maličké místo, které rozechvěje celé tělo. Myslím, že jsem jak ta ebonitová tyč, co se tře o ocas mlsného lišáka, vlasy mi stojí statickou elektřinou. . .

18.10.2016 v 20:34 | Karma: 11,90 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ona

Kateřina Oraná

Ležet ani nedutat

To snad není pravda, říkám si: On se blbě utřel!....................................................

6.10.2016 v 20:24 | Karma: 13,11 | Přečteno: 734x | Diskuse| Liberec

Kateřina Oraná

Jako nahá v trní

Ty vole hustý, ukaž to! No ty jo! To dvakrát na sebevědomí nepřidá, obzvlášť, když se frajer vyloupne v černé kudrnaté paruce a zařízlých tangách až po sedmý obratel. Figura ala Harapes s nafouklým pupíkem. Je po sexu!

19.6.2016 v 18:37 | Karma: 18,43 | Přečteno: 1507x | Diskuse| Ona

Kateřina Oraná

Láska mražená

borec stojí ve sprše, u huby pěnu jak při vzteklině, strachy okousaný kartáček a na skle obrazce od mistra Mrazíka, jak ledová voda mu tekla. Ddzzz...jektá zubama a oči na vrch hlavy...jsem se bál, že mi tu zhasíná stará Hudlická

12.4.2016 v 13:13 | Karma: 12,00 | Přečteno: 542x | Diskuse| Ona

Kateřina Oraná

Noc s tchořem Šuperkou

Pane Bože, co to tu stále tak smrdí. Větrám již druhý týden jako šílená, očichávám byt, čichám si i k ponožkám, dýchám si do dlaní, zda si jen nefuním pod nos. Nic, mé čenichací schopnosti jsou mizerné.

25.11.2015 v 20:17 | Karma: 24,90 | Přečteno: 1986x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1053x
Ťukám jak datel - doktor stromu,
píši tu zážitky, z mého domu.
Jsem zdravotní sestra bez křečových žil a rajcovní matka, nedám si kvůli tomu pytel na hlavu!
Dobrovolný hasič záchranář a tisková mluvčí. Maluji a fotím. Můj život je pestrý, barevný, veselý a i převálcovaná, se opět zvedám a kráčím dál.
Podívejte se na mé stránky