Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Noc s tchořem Šuperkou

   Pane Bože, co to tu stále tak smrdí. Větrám již druhý týden jako šílená, očichávám byt, čichám si i k ponožkám, dýchám si do dlaní, zda si jen nefuním pod nos. Nic, mé čenichací schopnosti jsou mizerné.  

 

  A tak jsem se v dobách mých svobodných seznámila přes seznamku. Týpek sympatický, pracovitý, vtipný, motocykl naše společná vášeň a radost. Co víc si přát. Dle jeho slov vysoký až až. Mám ráda vysoké muže. 

  Páteční podvečer, dámský dýchánek v mé kuchyni, drbání chlapů a smích nám přeruší drnčení telefonu a v něm nadšený hlas: Tak jsem tady, lezu z auta. Kde tě mám hledat Krásko?

Pro Krista pána! Nenávidím překvapení. Jsem kardiak sakra!

Zmatkuji a poskakuji vyjeveně kuchyní. Holky namáčklé na zácloně.¨

Hele – on je nějaký přičmoudlý!  Jé- to je prcek! Cože?: bystřím a letím k oknu. Je to tak! Malý, zdá se vážně i přičmoudlý, v dřevácích z kravské kůže, průramky zmačkaného tílka do půl pasu. Z auta padá sláma, bláto a valí se cigaretový kouř. Ne, možná není cigaretový. To mu jen chytnul tapecírung od jeho zapálených lýtek. Já se snad zblázním. Co tu s ním mám dělat? Pomoc! Holky, psychická podpora jako hrom, smích a smích.

 Otvírám dveře a přesně vím, že jiskra je ta tam a přihnala se doba ledová, což se nedá říct o vášnivém dřevorubci za dveřmi s kusem jelena pod paží.  Skopává své dřeváky a já se nenápadně krčím v kolenou, abych mu viděla do obličeje. Hurónsky jásá nadšením, jak mě překvapil, jak mě dokázal přes čtvrt republiky vystopovat a najít, jásá, co tu je holek, jásá z tramvaje pod okny, jásá z morčete v dětském pokoji…prostě jásací typ. Milý, evidentně hodný a srdečný, vtipný, ale…. . Flákne mi kus jelena na linku a už hledá pánev, hledá nůž, hledá olej. Během chvíle sedíme všichni u stolu, na talíři steak z jelena a na lince se připravuje ještě tatarák. V životě mi chlap neuvařil. Koukám na to jako blázen.

  Rozkládám v obývacím pokoji gauč a sama se zamykám v tom dětském se smrdícím morčetem. Přežívám noc v bdělém stavu. Evidentně do růžova  vyspalý mužík haleká z kuchyně nad snídaní a vesele odpaluje jednu cigaretu od druhé. Zuby si nečistí, prý by si poškrábal ten porcelán. Fofrem hltám čaj a šup do kombinézy a na motorku. Nádherný slunečný den trávíme celodenním ježděním a mé myšlenky směřují k večeru, kdy odjede, a já se vyspím. Propocený mě objímá a loučí se. Jedna kouřová pusa na tvář, naházet mu vypadané seno do auta a pá pá.

Pane Bože, co to tu stále tak smrdí. Větrám již druhým týdnem jako šílená, očichávám byt, čuchám si i k ponožkám, dýchám si do dlaní, zda si jen nefuním pod nos. Nic, mé čenichací schopnosti jsou mizerné.  V zoufalém stavu odtahuji  gauč a umírám smíchy. Na zemi leží ono propocené tílko s průramky do půl pasu a vesele si line svůj kyselý puch. Tak on si ten plážový seladon klidně odjel polonahý. No, ještě, že to bylo jen tílko … Seznamka? Již nikdy!

 Tímto se dotyčnému za článek omlouvám. Za ty roky se z nás stali přátelé a neznám více srdečného a dobrého člověka. Věřím, že vezme tohle psaní s nadsázkou a zasměje se, protože jsme oba dva huby nevymáchané a šprýmaři. 

Autor: Kateřina Oraná | středa 25.11.2015 20:17 | karma článku: 24,90 | přečteno: 1986x
  • Další články autora

Kateřina Oraná

MALÝ TRUCKER

Nakrucuji se jak káča, aby se jazyk dostal na to jediné maličké místo, které rozechvěje celé tělo. Myslím, že jsem jak ta ebonitová tyč, co se tře o ocas mlsného lišáka, vlasy mi stojí statickou elektřinou. . .

18.10.2016 v 20:34 | Karma: 11,90 | Přečteno: 448x | Diskuse| Ona

Kateřina Oraná

Ležet ani nedutat

To snad není pravda, říkám si: On se blbě utřel!....................................................

6.10.2016 v 20:24 | Karma: 13,11 | Přečteno: 734x | Diskuse| Liberec

Kateřina Oraná

Jako nahá v trní

Ty vole hustý, ukaž to! No ty jo! To dvakrát na sebevědomí nepřidá, obzvlášť, když se frajer vyloupne v černé kudrnaté paruce a zařízlých tangách až po sedmý obratel. Figura ala Harapes s nafouklým pupíkem. Je po sexu!

19.6.2016 v 18:37 | Karma: 18,43 | Přečteno: 1507x | Diskuse| Ona

Kateřina Oraná

Já a poprvé

Poprvé jsem slyšela, že kámošky Lucky matka jednou měsíčně krvácí! Bože, jak já obrečela, že jí umírá maminka

26.5.2016 v 19:02 | Karma: 22,96 | Přečteno: 1113x | Diskuse| Liberec

Kateřina Oraná

Láska mražená

borec stojí ve sprše, u huby pěnu jak při vzteklině, strachy okousaný kartáček a na skle obrazce od mistra Mrazíka, jak ledová voda mu tekla. Ddzzz...jektá zubama a oči na vrch hlavy...jsem se bál, že mi tu zhasíná stará Hudlická

12.4.2016 v 13:13 | Karma: 12,00 | Přečteno: 542x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1053x
Ťukám jak datel - doktor stromu,
píši tu zážitky, z mého domu.
Jsem zdravotní sestra bez křečových žil a rajcovní matka, nedám si kvůli tomu pytel na hlavu!
Dobrovolný hasič záchranář a tisková mluvčí. Maluji a fotím. Můj život je pestrý, barevný, veselý a i převálcovaná, se opět zvedám a kráčím dál.
Podívejte se na mé stránky